ERASMUS 2019-2021

Ja tenim els 23 alumnes de l’institut que participaran en el projecte Erasmus 2019-2021 finançat per la Unió Europea. En aquest projecte també intervindran 5 països més: Àustria, Finlàndia, Països Baixos, Portugal i Turquia.

El títol del projecte és Manifold Europe, en el qual es treballaran 3 blocs:

1 bloc: La cultura a Catalunya i Espanya

2 bloc: La cultura dels immigrants que viuen a Catalunya i Espanya

3 bloc: La integració de la cultura dels 6 països participants

Per preparar aquest projecte, 3 professors de l’institut viatjaran a Àustria durant 4 dies al mes de març .

Així mateix, cal destacar que al mes de maig hi haurà la primera trobada a Catalunya (uns 90 alumnes i uns 18 professors) on s’intercanviaran tots els coneixements treballats durant el curs. La durada d’aquesta trobada serà de 6 dies.

Durant el curs, us anirem informant de més novetats!!!!