DINÀMICA SOBRE L’AUTOESTIMA A LA CLASSE DE TECNOLOGIA

L’autoestima representa una forta influència en el procés d’aprenentatge. Una autoestima elevada i ajustada a la realitat de cada alumne permetrà que aquest pugui desenvolupar habilitats i augmentar el seu nivell de seguretat personal. En el marc de la matèria de Tecnologia de la classe de 3r d’ESO-C s’ha ofert un espai per aprofundir i treballar aquest concepte. S’han creat uns moments on fomentar les relacions positives a l’aula, on aprendre la importància de reconèixer i d’expressar les qualitats positives dels companys i companyes, així com el fet de reconèixer les pròpies a través de la mirada dels altres. Tot plegat en un ambient distès, tranquil i amb rerefons musical.