COMMEMORACIÓ DEL 25N

Divendres 24 de novembre va tenir lloc l’acte de Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones al nostre institut.

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Teatre va fer una representació que no va deixar indiferent ningú. En aquesta, s’escenificava com la música pot servir per cosificar o alliberar el cos de la dona.  Posteriorment, alumnes de 1r de batxillerat van llegir un manifest on es rebutja totes les formes de violència masclista i la seva perpetuació en la societat. L’acte va ser acompanyat per les actuacions musicals de l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Música.

Volem agrair a tot el professorat implicat en l’organització, així com l’alumnat que ha fet possible aquest acte tan significatiu.

Coeducatives