CAMPIONAT D’ATLETISME A 1r D’ESO

El passat dimarts 19 de març l’alumnat de 1r d’ESO va participar en el XVI Campionat d’Atletisme al Congost, a Manresa. Hi van participar vuit Instituts de Secundària del Bages. Va ser un matí molt agradable, on vam poder estar tots junts gaudint de les proves que anaven fent els nois i les noies en les diferents disciplines: 60 m tanques, 60 m llisos, llançament de pes, salt de llargada, 500 m llisos, i les proves de relleus: 4 x 60 m i 4 x 200 m. El nostre centre, amb les pancartes que havien preparat a EVP, va ser de llarg, el que va animar més als participants durant tot el matí. El dia va ser esplèndid i només al final feia massa calor.

Els nostres alumnes van guanyar en tres proves:

– Ilenia Pérez, 1r A, medalla de bronze en 60 m llisos.
– Aitor Gómez, 1r B, medalla de bronze en llançament de pes.
– Pol Puig, 1r C, medalla d’or en 500 m llisos.

Ens ho vam passar molt bé i tothom va acabar amb ganes de repetir la jornada un altre cop.

Marta Vilajosana, professora d’educació física de 1r d’ESO