BENVINGUDA, CANDICE!

Des de principis d’octubre, i gràcies al Programa d’Auxiliars de Conversa del Ministeri, tenim entre nosaltres a la Candice, que atén i ajuda l’alumnat de francès del nostre institut.
Al llarg dels pròxims mesos i fins al maig del 2024, la Candice anirà acompanyant l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r i 2n de Batxibac per tal de millorar l’expressió oral i descobrir més coses sobre la llengua i cultura francesa. Tenir una auxiliar de conversa permet millorar les competències lingüístiques d’una manera més dinàmica i més personalitzada.
Des del Gerbert, li desitgem un molt bon curs 2023-24 entre nosaltres i li agraïm haver triat Catalunya.
Bienvenue dans notre lycée, Candice!

Marina Bonilla. Coordinadora de Batxibac