2n BATXILLERAT VISITA EL SALÓ DE L’ENSENYAMENT

Ahir divendres 15 de març els i les alumnes de 2n de batxillerat van tenir l’oportunitat de visitar la fira del Saló de l’Ensenyament. Dins d’aquest recinte de Montjuïc, com cada any, es mostra als estudiants la nova oferta del nou curs 2024-25 tant d’estudis universitaris com de formació professional i complementaris. Pels que ho desitgen, també se’ls ofereix orientació individualitzada del seu itinerari formatiu. El nostre alumnat va sortir amb bosses plenes d’informació i carregat d’il·lusió per la tria que marcarà el seu futur.

Rosa Còdul, coordinadora de batxillerat