El passat 10 de juliol, representants del nostre institut van participar, de manera virtual, a la jornada de cloenda del pla de Transformació Digital i de la Xarxa Territorial de Competència Digital.
Al llarg del curs acadèmic 2019/2020 el claustre de l’Institut Gerbert d’Aurillac ha estat treballant a l’esmentat pla de Transformació Digital mitjançant un curs de formació interna. D’entre els principals objectius d’aquest pla es troba millorar la competència digital dels docents, així com promoure l’ús de noves metodologies d’aula. Les circumstàncies dels darrers mesos ens han fet veure que apostar per aquest tipus de formació ha estat una elecció del tot encertada.
D’aquesta experiència han sortit del nostre institut propostes molt interessants que han estat recollides pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Per aquest motiu i per la gran implicació de tot el claustre de l’Institut Gerbert d’Aurillac, el nostre centre va ser seleccionat per participar en l’esmentada jornada de cloenda.
L’Enhorabona a tots i totes per la feina feta.
Eva Luján
Professora


