COMENCEM!: DIAGNOSI D’ALUMINI A LES AULES.

Tal com diu el Títol, comencem!!! Malgrat la pandèmia la Comissió d’escola verda tenim moltes idees i ganes de portar-les a terme. Una de les accions amb les que hem engegat és la temuda “Diagnosi dels embolcalls dels esmorzars”. Aquesta primera acció, que s’ha dut a terme durant la tercera setmana d’octubre, consistia en anotar la tipologia d’embolcalls que porta l’alumnat en un registre. Posteriorment serà analitzat i tractat pels alumnes que cursen la matèria de Ciències Ambientals que té com objectiu principal reduir aquells embolcalls que no siguin sostenibles.

Registre dels embolcalls de l’esmorzar.