L’IES Gaudí rep el segell de la Xarxa de Centres per la Igualtat

L’institut Gaudí  va rebre el passat dijous 27 de Setembre el segell de la Xarxa de Centres per la Igualtat, que ens reconeix com a compromesos amb la incorporació de la perspectiva de gènere en el nostre treball diari per contribuir a avançar en una societat més justa i equitativa.

El segell de la Xarxa de Centres per la Igualtat es va atorgar després que el nostre  institut va  realitzar una autoauditoria en matèria de coeducació, de manera que hem avaluat les nostres accions i hem fet un retorn a l’Ajuntament de Reus. Els centres que han realitzat aquesta reflexió i han aportat resultats de com treballen la igualtat de gènere són els que han rebut el segell, que es lliura anualment en funció de la tasca realitzada.

Al Gaudí arriba la història del còmic en català

“Vinyetes: història del còmic en català” es va presentar el 24 de març de 2015 a l’Espai Avinyó i ha anat fent tot un recorregut per Catalunya.

L’exposició forma part de la campanya Uaaaaaaau… ¡uhu, pataplaf! Còmic en català de foment de la lectura de còmic en català. Fa un breu recorregut per la història del còmic en català i posa de manifest la importància del novè art en la societat contemporània.

Durant dues setmanes podeu gaudir d’aquesta exposició en el nostre Centre. No us la perdeu!

Taller de periodisme. Maria Fernandez, Aina Martinez i Judit Benavent

L’alumnat d’Atenció a les persones en situació de la dependència ha assistit a un taller de Teràpies assistides amb gossos en l’àmbit professional de la dependència

Dilluns dia 21 de maig l’alumnat del CFGM d’Atenció a les persones en situació de dependència, va assistir a un taller de teràpies assistides amb gossos en l’àmbit professional de la dependència a Mas Carandell.
La sessió ha anat a càrrec de Míriam Díaz, psicòloga… Llegeix més»