Informació inici de curs

Alumnat Batxillerat
Alumnat Cicles Formatius

Canvi de data sortida 1r d’ESO B

Amb motiu de la vaga general convocada per diverses organitzacions sindicals, la sortida d’educació viària al Parc de Trànsit prevista per divendres dia 18 d’octubre de 2019 queda ajornada. Properament us comunicarem la nova data.

Reunió informativa Treball de Síntesi i estada lingüística Regne Unit

El proper dijous 10 d’octubre, a les 19 hores, tindrà lloc una reunió informativa sobre el Treball de Síntesi i l’estada lingüística que es farà al Regne Unit. Es tracta d’una estada de dues setmanes adreçada a l’alumnat de l’ESO, on es combinaran classes d’anglès amb activitats culturals, esportives i d’oci. A la reunió informativa, a la que podeu venir acompanyats dels vostres fills i filles, us explicarem més detalladament les característiques d’aquest viatge.

Full d’inscripció al Treball de Síntesi al Regne Unit:

Un cop omplert el formulari, el podeu enviar a rdomen25@xtec.cat

APORTACIÓ A L’ASOCIACIÓ DE SÍNDROME DE DOWN

El passat dilluns 17 de juny,  els alumnes del SIEI i de l’aula oberta van fer una aportació d’una part dels seus guanys de la venda de verdura ecològica i dels sabons naturals a l’associació Síndrome de Down de Tarragona.

L’acte, representat per una part de  l’equip directiu, de l’aula oberta, del SIEI i de l’associació, ha estat molt emotiu i enriquidor. Per una banda els mateixos alumnes de l’institut han explicat el seu projecte lligat a l’escola verda i per l’altra els usuaris de l’associació ens han explicat el seu funcionament.

La trobada ha finalitzat amb l’entrega d’un taló que representa la voluntat dels nostres alumnes a fer partícips a altres dels nostres projectes. Fet que els lloa per aquests gestos.

Des de aquí volem agrair a tota la comunitat educativa del centre perquè TOT SUMA.

Villablanca clausura el curs 2017-2018 de FP-Dual amb l’IES Gaudí

Com cada any, Villablanca Serveis Assistencials va celebrar la cloenda del curs 2018-2019 de FP DUAL i la recepció dels nous alumnes que participaran en el curs 2019-2020. En aquesta ocasió, han finalitzat 6 alumnes del cicle d’Atenció a Persones amb Dependència que han realitzat les seves pràctiques duals a les residències Maricel, Bosc, Montsant, Pirineus i Bellissens.

En l’acte de cloenda van participar la Sra. Misericòrdia Rodríguez, Gerent de Villablanca, el Dr. Francisco Aguilera, Director Mèdic de Villablanca i el Sr. Jordi Garcia, director de l’INS Gaudí de Reus.

En aquest acte també es va reconèixer la important tasca que realitzen els professionals assistencials que col·laboren com a tutors dels alumnes d’FP-DUAL i els acompanyen en els seus llocs de treball diàriament.

Villablanca va ser el primer centre que va iniciar la col·laboració amb el sistema d’FP-DUAL en el cicle d’Atenció a les Persones amb Dependiencia a Catalunya l’any 2015.

En aquesta ocasió també es va aprofitar l’esdeveniment per renovar el conveni de col·laboració de Villablanca amb l’INS Gaudí per seguir treballant en l’àmbit de l’FP-DUAL.

Enllaç: http://www.grupperemata.com/cat/item/VSA_FP-Dual.html

L’alumnat del SIEI elabora i posa a la venda sabons naturals

Hola, som els alumnes del SIEI del institut, després de moltes setmanes treballant dins del projecte de sostenibilitat, ens alegra molt informar-vos que el pròxim dimarts 4, i dijous 6 de juny, posarem a la venda els sabons naturals i ecològics que hem realitzat.
Ens trobareu, els dos dies, al hall de l’institut a partir del primer pati (10:30). Esteu tots convidats a venir a veure’ls i comprar-ne. Us explicarem com els hem fet i perquè serveixen, veniu i pregunteu-nos!

Nou conveni DUAL amb FCC AMBIENTAL

El dia 20 de maig l’Institut Gaudí ha signat un conveni amb l’ FCC AMBIENTAL per iniciar la  Formació Dual en el  grau superior de Promoció d’Igualtat de Gènere.

Gràcies a aquesta modalitat l’alumnat combina la formació entre el centre educatiu i l’empresa. La contractació incorpora a l’alumne-aprenent com a personal treballador la qual cosa millora la qualificació professional gràcies al coneixement directe del lloc de treball.

Aprendre treballant,

Treballar aprenent.

L’INSTITUT GAUDÍ PARTICIPA A LA VI EDICIÓ DEL TASTET DE CIÈNCIA

La tarda del dissabte 11 de maig va tindre lloc la VI Fira del Tastet de Ciència, on uns 400 alumnes, juntament amb uns 100 professors de diferents centres educatius d’educació primària, secundària i cicles formatius, i entitats locals, exposaren una quarantena d’experiències dels àmbits… Llegeix més»

SEMIFINALISTES AL III CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA DE L’APMCM

L’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals (APMCM) ha convocat el III Concurs de Fotografia Matemàtica amb l’objectiu de fomentar en els diferents centres l’activitat didàctica de Fotografia Matemàtica, com a forma d’aprendre a descobrir conceptes i objectes matemàtics del nostre voltant.
El nostre… Llegeix més»

I Trobada catalana d’escoles verdes d’educació especial

El passat divendres 17 de maig va tenir lloc la I Trobada catalana d’escoles verdes d’educació especial. La trobada volia reunir diversos centres educació especial i SIEI per posar en comú les seves experiències i projectes d’educació per la sostenibilitat.

Les professionals del SIEI del Ins Gaudí van presentar el projecte contra el malbaratament alimentari  i l’aprofitament de recursos que els alumnes estan portant a terme.

Va ser una jornada molt interessant amb moltes propostes que ens animen a seguir treballant per la sostenibilitat