Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que tal com prescriu la RESOLUCIÓ EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, iniciem el procés electoral per renovar parcialment els membres dels consells escolars dels centres educatius.

Enguany correspon renovar:

2 representants d’alumnes
3 representants de mares/pares d’alumnes
4 professors/res
1 personal d’administració i serveis

Les eleccions dels representants de mares/pares se celebraran el dia 22 de novembre de 2021 de les 16:15 a les 18:15h, a l’entrada del institut.

Tenen dret a vot totes les mares i tots els pares d’alumnes escolaritzats al centre. Donat que és una votació personal, directa i secreta, segons Normativa, no s’admet la delegació de vot ni el vot per correu.

El període de presentació de candidatures serà del 5 al 17 de novembre de 2021.

Les persones que desitgin presentar la seva candidatura trobaran l’imprès a la consergeria del centre.

El cens dels alumnes i de mares i pares del centre romandrà exposat al tauler del centre.

Us adjunto el calendari del procés electoral per renovar els membres del consell escolar del centre 2021.

Agraïm la participació de tots i totes en aquest procés de renovació del nostre consell escolar.

Cordialment,

Cristina Gil