Òrgans de govern

Els principals òrgans de govern del centre estan formats per l’Equip Directiu, el Consell Escolar i el Claustre de professors.

Equip directiu

És l'òrgan que executa les decisions del Claustre de Professors i del Consell Escolar. Està constituït per:

Direcció: Sra. Cristina Gil Martínez

Cap d’Estudis: Sra. Sílvia Gil Martínez

Coordinació Pedagògica: Sra. Meritxell Folch Iglesias

Secretaria: Sr. Joan Navarro Artola

Les seves funcions més importants són:

Direcció: Representa el Centre i és responsable última de les activitats que s’hi realitzen. Presideix el Consell Escolar.

Cap d’Estudis: S’encarrega de la programació i del seguiment de les activitats docents del Centre, atén els problemes greus de disciplina, coordina la realització de les reunions d’avaluació i presideix les de fi de curs. Substitueix el Director en cas d’absència d’aquest.

Secretaria: Porta la gestió de l’activitat econòmica i administrativa del Centre, s’encarrega del seu manteniment i és el responsable, com a cap immediat, del personal d’administració i serveis.

Coordinació Pedagògica: Coordina l’elaboració del Projecte Curricular del Centre. Coordina la programació de l’acció tutorial. Tutoritza la junta de delegats de classe. Coordina les activitats extraescolars, amb l’ajut del Coordinador d’activitats i serveis escolars, i les Tutories Tècniques. S’encarrega de mantenir la relació pedagògica amb els centres adscrits d’ensenyament primari.

Consell escolar

És l’òrgan que vehicula la participació de la comunitat educativa en la gestió del centre i algunes de les seves funcions més importants són:

Aprovar i avaluar la programació general del centre.
Aprovar el projecte de pressupost del centre, fer-ne el seguiment i aprovar la seva liquidació.
Aprovar el reglament del règim intern del centre.

Són membres del Consell Escolar: la directora, la cap d’estudis, 6 representants del professorat (cinc professors més el secretari), 1 representant de l’AFA, 2 representants dels pares o mares d’alumnes, 3 representants de l'alumnat, 1 representant del personal d’administració i serveis, 1 representant de l’ajuntament.

Equip directiu Alumnat
Cristina Gil - President Alba Castillo Almendros
Sílvia Gil - Cap d’Estudis Lluna Membrilla
Joan Navarro - Secretari Pares i mares
Professorat M. del Carmen del Barco Ramos
Laura Casulleras Sánchez - Llatí i Grec Marga Palacio Ruiz
Susana Noguerol - Llengües estrangeres AFA
Carmen Rojas Pazos
PAS
Eloisa López Sánchez
Ajuntament
María Josefa Velasco Hidalgo

Claustre de professors

Està integrat pel conjunt de professors assignats al Centre, és l’òrgan tècnic, professional i de participació dels professors en el govern del centre. Programa i desenvolupa les propostes acadèmiques i educatives.