Viatge de fi de curs 16-17 a Jaca

L’Hotel Mur està situat en un lloc privilegiat, en ple centre de Jaca, davant “la Ciutadella”, al costat de la Catedral i el seu Nucli Històric.

L’Hotel disposa de 72 habitacions totes equipades amb calefacció, bany complet, telèfon i TV via satèl·lit.

Telèfon de contacte a Jaca

675780097

En cas de necessitat, us podeu posar en contacte amb els professors que acompanyen els vostres fills en el viatge trucant a aquest número que correspon al mòbil del professorat.

Powerpoint del viatge

Crònica del viatge

Aquí podeu llegir com van anar aquests quatre dies de juny de viatge de fi de curs a Jaca, però abans, un cop més, donem les gràcies als dos professors acompanyants, el Sergio Campos i l’Adrià Gost. Ells sempre aconsegueixen que qualsevol activitat esdevingui inoblidable.

Dilluns, el nostre primer dia a Jaca

El primer dia el vam passar gairebé tot el matí dins de l’autocar per arribar a Jaca. Un cop allà ens vam desplaçar fins a l’hotel Mur i ens vam instal·lar. La tarda la vam dedicar a visitar la ciutat de Jaca.

Al Parc Nacional d’Ordesa

Dia de pic-nic fent una ruta pel Parc Nacional d’Ordesa. Tot el grup va demostrar unes grans aptituds pel senderisme. A poc a poc anàvem complint amb tots les fites: cascades del Estrecho, Arripas i La Cueva, el circ de Soaso i final a Cola de Caballo.

El dimecres, descens de barranc i patinatge

El dimecres tocava descens de barranc, una prova dura. Després d’esmorzar l’autocar ens va apropar fins a Garganta d’Escarrilla i un cop allí, amb la inestimable ajuda dels monitors, vam superar tots els obstacles que es presentaven.

A la tarda vam passar unes hores patinant al Pavelló de Gel de Jaca, unes instal·lacions realment impressionants.

Últim dia, retorn a Barcelona

El nostre últim dia per les terres de Jaca.

De bon matí vam iniciar el camí de retorn a Barna, però l’itinerari passava primer per Murillo de Gallego, on ens ho vam passar d’allò més bé practicant rafting. Després de fer pic-nic per la zona, ens vam arribar al castell de Loarre per fer-ne la visita corresponent. Finalment, l’autocar ens va dur de retorn a casa.