Curs 2020-21

Acte de graduació de la promoció de secundària 2017-21

Aquest curs hem celebrat la festa de graduació de l’alumnat d’ESO just a l’entrada del centre, entre les parets del mural “Life on earth 3” pintat recentment per Sant Jordi.

Professorat i alumnes han parlat uns moments a l’inici de l’acte, després hi ha hagut les fotos de grup de rigor, el passi pel photocall, amb bandes i birrets inclosos, i tampoc no ha faltat el brunch que ha preparat l’AMPA del centre i que donava pas a la festa final cloenda de l’acte.

Àlbum de fotos

Moltes gràcies als qui heu passat hores preparant-ho. I un agraïment especial a les tutores que, en aquest estrany curs de pandèmia, han vetllat i s’han esforçat més que mai per a què tots els seus alumnes se sentissin animats, acompanyats i amb forces per acabar amb èxit aquesta part final de la seva etapa.

Que tot us vagi bé!