Curs 2013-14

La festa, com ja sabeu, es va celebrar el passat divendres. En un primer moment a la sala d’actes, on va tenir lloc l’acte acadèmic del lliurament de les orles i les intervencions de professors i alumnes, amb la presència de molts familiars i amics; i seguidament als porxos de l’entrada del centre, lloc on estaven muntades les taules del catering i on van sopar plegats. Després, música, fotos, balls i riure fins vora les dues de la nit. Una gran festa, un any més.

En el vídeo següent es recullen alguns dels moments de la primera part de la festa de graduació, l’acte acadèmic que va tenir lloc a la sala d’actes.

Aquests dos vídeos del final són el contingut del DVD que, com a regal de comiat de curs, el nostre centre lliura a tots els alumnes de quart.