XERRADES DE PROACTIVA OPEN ARMS A 1 BAT

Al llarg de la setmana del 20 al 24 de maig, l’organització no governamental “Proactiva Open Arms” ha dut a terme un seguit de xerrades informatives al nostre institut. Adreçades a tot l’alumnat de 1r de Batxillerat, en elles la voluntària Patrícia Marín va explicar-los quina són les tasques que realitzen en aquesta organització que va néixer com un grup de socorristes de platja i que actualment actua a nivell de tota la Mar Mediterrània. L’alumnat es va mostrar molt interessat en conèixer millor quina és la problemàtica que es deriven dels moviments migratoris causats per les guerres i de quina forma l’ONG ajuda a minimitzar els múltiples perills als que es veuen exposats els migrants.