TRANSPORT ESCOLAR PER A L’ALUMNAT DE BATXILLERAT CURS 2019-20

Us informem que ja és al web del Consell Comarcal del Baix Empordà tota la informació relacionada amb el transport escolar de l’alumnat de batxillerat i cicles formatius:

Com cada any, l’alumnat de batxillerat podrà utilitzar el servei de transport escolar si hi ha suficients places lliures en els autocars de les rutes establertes per a l’alumnat d’educació obligatòria, tanmateix haurà de pagar un import íntegre/curs escolar, independentment del nombre de dies d’ús del servei. En l’enllaç també hi trobareu la carta informativa.