TRANSPORT ESCOLAR DIMECRES 8 DE NOVEMBRE

NOTA INFORMATIVA

Amb motiu de la proposta de vaga general convocada per al dia 8 de novembre de 2017, us informem de la situació en la qual es trobarà el servei de transport escolar gestionat pel Consell Comarcal del Baix Empordà.

SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR

Les empreses de transport hauran de prestar els serveis mínims, d’acord amb l’ordre publicada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya (Ordre de 26 d’Octubre de 2017, publicada al BOE de 28 d’octubre). Aquests serveis inclouen el transport escolar per accedir als centres d’infantil i primària que no tenen transport públic alternatiu i el transport de persones amb disminució.

Pel que fa al transport escolar de secundària, no s’estableixen serveis mínims. No obstant això, totes les empreses ens han comunicat que volen donar el servei, però tqmpoc no poden garantir-lo.

Per tant, atesa la incertesa de no poder complir amb el 100% d’aquests serveis, us demanem que informeu les famílies de l’alumnat que aquell dia utilitzarà el transport, que es responsabilitzin d’acompanyar l’alumne/a a la parada establerta i de tenir-ne cura fins que l’autobús arribi; o bé, que optin per utilitzar altres mitjans de transport.

Aquesta informació també es publicarà a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Empordà https:/www.baixemporda.cat

Àrea d’Ensenyament

Consell Comarcal del Baix Empordà