S’INICIA EL PROJECTE ROSSINYOL

Un altre any des de la Universitat de Girona es posa en pràctica el Projecte Rossinyol, una xarxa innovadora i integrada de relacions; pràctiques i dinàmiques entre estudiants de la universitat de Girona i alumnes d’origen estranger de centres educatius, amb l’objectiu d’aportar un suplement als esforços de les entitats i administracions que treballen per l’atenció a la ciutadania nouvinguda i la cohesió social.

El projecte consisteix en la mentoria que exerceixen estudiants de la UdG amb alumnes nouvinguts d’escoles i instituts de diversos municipis de la província, entre ells Palafrugell. Entre altres objectius en destaquem la voluntat d’afavorir la integració social, cultural i lingüística dels estudiants, crear un sentiment d’arrelament al poble i fomentar l’ús de la llengua catalana.

Aquest curs, al nostre institut, en Juan José de 1 ESO participarà en el projecte. Esperem que en gaudeixi i li reporti una grata experiència! Les imatges corresponen a l’acte inaugural que es va dur a terme el passat divendres 20 de novembre a les instal·lacions del CME.