REUNIÓ DE FAMÍLIES ESO I BATXILLERAT

Nota informativa; 23 octubre 2019, 12:50h:

Malgrat els aiguats de les darreres hores, us informem que es manté la reunió prevista de 4t d’ESO per avui dimecres 23  les 19h.

Els dies i horari de les reunions que no es van poder realitzar ahir dimarts 22 es comunicarà en breu.

Us informem que aquesta propera setmana es duran a terme les reunions de mares i pares dels cursos 2 ESO i 4 ESO.

• Dimarts 22 d’octubre, a les 19:00h, reunió amb les famílies de l’alumnat de 2 ESO.
  • Dimecres 23 d’octubre, a les 19:00h, reunió amb les famílies de l’alumnat de 4 ESO.

Les reunions de mares i pares dels cursos 3 ESO, 1 BAT i 2 BAT, es faran la setmana del 28 al 31 d’octubre.

• Dimarts 29 d’octubre, a les 18:00h, reunió amb les famílies de l’alumnat de 3 ESO.
  • Dimecres 30 d’octubre, a les 18:00h, reunió amb les famílies de l’alumnat de 1 BAT, i a les 19:00h amb les de 2 BAT.