RECOMANACIONS EXÀMENS DE CAMBRIDGE (KET, PET, FC)

Ubicació

Aquest any, els exàmens es fan a l’INS Baix Empordà.

• L’examen d’Speaking és el dimecres 26 de juny.
  • L’examen escrit és el dissabte 29 de juny.
Consideracions importants pel dia d’examen
  • Els alumnes hauran d’arribar al centre 30 minuts abans de la prova. És molt important que arribeu amb antelació.
  • Cada alumne haurà de portar el DNI o PASSAPORT vigent (NO CADUCAT) a totes les parts de l’examen i el Confirmation of Entry (COE).
  • Cada alumne haurà d’haver llegit el Summary Regulation for Candidates 2019 adjunt.
  • Està totalment prohibit portar qualsevol aparell electrònic a dintre de l’aula a on es fa l’examen, això inclou també els telèfons mòbils.
Materials dels candidats de KET, PET i FCE for Schools:
  • llapis
  • bolígraf (només per FCE)
  • maquineta
  • goma d’esborrar
  • no està permès corrector blanc
  • no és aconsellable portar estoig
  • tampoc es permet menjar dintre de l’aula, però si es pot portar una ampolla d’aigua transparent.