REALFOODING A 1 ESO

Dos grups de 1 ESO de l’institut han rebut amb els braços oberts un projecte d’innovació educativa en el qual havien de crear una cantina per al centre amb menjar sa i real. El projecte “Realfooding” despertava als alumnes noves maneres de cuinar lluny dels aliments processats i pre-cuinats. Aquests dos grups han hagut de recollir informació, presentar una proposta de menú i, inclús, fer la llista de la compra. El passat divendres 27 de novembre (1r d’ESO C) i dilluns 30 de desembre (1r d’ESO B) els estudiants van anar al supermercat amb el professor d’anglès Juli Sànchez i la professora de suport Anne Becker per escanejar els productes amb l’aplicació del mòbil Yuka. Els alumnes han disposat de les últimes setmanes del trimestre per enllestir la presentació i ara que han tornat de vacances hauran de concursar per decidir quina és la proposta de menú més saludable, econòmica i popular entre els alumnes de primer!