OLIMPÍADA DE GEOGRAFIA 2018

Divendres 9 de març de 2018, quatre alumnes de 2n de Batxillerat , l’Eloi Bribián, l’Anja Dobney, en Sergi Guisset i en Cesare Piscopo, van participar en la VI Edició de l’Olimpíada de Geografia (fase local), organitzada pel Departament de Geografia de la Facultat de Lletres de la UdG, ens ho vam passar molt bé i vam ser molt afortunats.

En Sergi Guisset  se’n va endur el Primer premi, això li permetrà matricular-se a la UdG  gratuïtament, el Tercer premi se’l va endur l’Anja Dobney i tots dos van representar el Centre en la Fase Estatal celebrada a Tarragona els dies 13 i 14 d’abril, ho consideren una bona experiència.

Ah! I el “Frede” va obtenir el Primer premi en millor nota mitjana dels centres participants.

Com podeu imaginar, estem molt satisfets dels nostres alumnes i dels resultats, així doncs, ho compartim amb tots vosaltres!