NOU ENLLAÇ AL PROGRAMA SALUT I ESCOLA DE L’ABS PALAFRUGELL

El programa Salut Escola és un projecte engegat pel Departament de Salut i que es lidera des d’atenció primària on es vol establir un canal de comunicació entre el jovent i els professionals sanitaris, des del qual puguin tractar temes que els preocupen com drogues, alimentació, salut sexual o altres aspectes psicològics.

Es poden realitzar consultes en línia a cadascuna de les referents dels diferents centres d’atenció primària a través d’un formulari, que intentem respondre sempre en un període màxim de 48 hores. També s’ofereixen tallers, xerrades i consultes presencials als diferents instituts de la comarca, en alguns casos fins a 2 hores setmanals, que es reforcen amb reunions periòdiques amb l’equip psicopedagog i els tutors del centre.

La infermera de referència per a l’alumnat de l’INS Frederic Martí Carreras és la Karima Boukhzar. Si tens cap dubte o preocupació relacionat amb la teva salut, endavant, escriu-li, de forma totalment confidencial! També podràs accedir al formulari de contacte de forma anònima, si així ho vols, a la secció de blogs i enllaços d’interès de la pàgina web de l’institut.