LLIURAMENT DE CERTIFICATS CAMBRIDGE

Un any més, hem fet el lliurament de certificats dels exàmens de Cambridge (KET, PET, First Certificate) dels alumnes que es van examinar el curs passat. Ens fa molta il·lusió poder comptar amb tants alumnes al centre que tenen un certificat oficial que acredita el seu nivell d’anglès de manera objectiva i vàlida a tot el món, tant per a treballar com per a estudiar.

Seguim animant als nostres alumnes a què continuïn millorant el seu anglès amb tantes ganes. Saber comunicar-se en anglès els serà, de ben segur, molt útil en molts moments de la seva vida.

Enhorabona, i a seguir millorant!