L’EQUIP DE MEDIACIÓ DE L’INSTITUT

Enguany tenim un bon planter d’alumnes a 4 ESO que, un cop realitzada l’assignatura optativa de 3 ESO sobre mediació, han volgut afegir-se voluntàriament al Servei de mediació del centre. Per ordre d’esquerra a dreta i de dalt a baix són els següents:

dav

Carla Toledo, Berta de la Cruz, Narcís Planella, Raül Requena, Iman Missou, Georgiana Ulinic, Anna Morell, Yasmina Rebbouha, Jihan el Karzazi , Karla Weise i Agurtne Garcia.

Al llarg d’aquestes dues darreres setmanes, han anat passant per totes les classes per explicar a la resta d’alumnes quines són les seves tasques, i com poden ajudar a trobar una solució positiva als conflictes que els puguin sorgir.

L’institut els agraeix la seva tasca!

Aprofitem per recordar-vos l’existència del bloc de mediació de l’institut. Podeu fer-hi un cop d’ull aquí.