FESTA GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT

Dimarts passat, 23 de maig, va tenir lloc la festa de graduació de 2n de Batxillerat de la promoció 2015-17.

Podeu veure’n totes les fotos seguint el següent enllaç: àlbum Festa Graduació Batxillerat i pel.lícula fotografies graduació.

Va ser un acte carregat d’emoció i que va encetar la directora, la Teia Galí, amb el discurs d’obertura. A continuació hi va haver la interpretació d’una peça musical amb piano i violí, on hi va participar l’alumna Emma Stratton (p.). Tot seguit hi va haver els parlaments de la coordinadora de batxillerat, la Maria Sàbat, i els discursos dels representants de cada classe: tecnòlegs, científics, humanistes, socials-econòmics i batxibac. També un ex-alumne de la casa, l’Aniol Alabert, va participar en la festa amb unes paraules.

Posteriorment es va fer el lliurament de diplomes als alumnes que es promocionaven, que també van ser obsequiats amb un clavell i un petit detall, un bolígraf tàctil i llanterna.

Enfilant l’acabament de l’acte hi va haver les actuacions de la Hanae Khyat va cantar a capella “When we were young” d’Adele, i del trio format per la Maria Flores, l’Anna Sánchez i la Júlia Barceló (4 ESO)

Finalment es va dur a terme l’acomiadament i es va gaudir d’un refrigeri.

DSC01178-COLLAGE

_20170601_110336