FESTA DE GRADUACIÓ DE BATXILLERAT PROMOCIÓ 2017-19

El dijous 23 de maig es va dur a terme la festa de graduació de la promoció de Batxillerat 2017-19 al gimnàs de l’institut.

Va ser un acte amb molta assistència i ple d’emoció que va iniciar-se amb els discursos de la directora del centre, la Teia Galí, de la coordinadora de Batxillerat, la Maria Sàbat i de l’exalumna Maria Coronado. A continuació van fer parlaments en representació de cadascuna de les classes de 2 BAT la Júlia Barceló, en Ramon Ametller, la Maria Cruz, l’Emma Carreras, en Jan Casellas i la Paula Martínez. Posteriorment es va projectar un vídeo de recull d’anècdotes d’aquests dos cursos realitzat per la Marina Roqué, i acte seguit es va procedir a l’entrega dels diplomes acreditatius a l’alumnat. Finalment, una actuació musical a càrrec de les alumnes Natàlia Oliver, Anna Sánchez, Emma Carreras i amb la col·laboració d’en Kevin, exalumne de la casa, va donar pas al pica-pica que l’AMPA del centre havia preparat per a tots els assistents.