ENTREGA DELS DIPLOMES DELF SCOLAIRE 2019

El 19 de febrer es va realitzar, al Teatre Mundial de La Bisbal d’Empordà, el lliurament de diplomes A2, B1 i B2 de llengua francesa DELF Scolaire per part del Departament d’Educació de la Generalitat conjuntament amb l’Institut Francès de Barcelona i l’Aliança Francesa de Girona.

Aquest any, vint instituts de la província de Girona -nombre en creixement constant- van ser presents a l’acte de lliurament i entre ells, l’Institut Frederic Martí Carreras.

Cada vegada més alumnes es presenten a les proves del DELF Scolaire, tenint així la possibilitat de certificar els seu coneixement de la llengua francesa, la qual cosa representa no solament un enriquiment personal sinó també un avantatge comparatiu a l’hora d’integrar-se al món laboral.

Felicitem, per tant, els alumnes del centre que han obtingut el títol del DELF.