ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Com sabeu, a l’Institut ha d’haver-hi canals que afavoreixin la participació dels diferents sectors de la comunitat educativa i un dels més importants és el Consell Escolar, que facilita que el professorat, el pares i les mares d’alumnes, l’alumnat i el personal d’administració i serveis participin de manera corresponsable en el govern i la gestió de l’Institut.

Us comuniquem que a partir del dia 7 de novembre, iniciem el procés de renovació del Consell Escolar de l’INS Frederic Martí Carreras, que haurà de quedar constituït abans del dia 22 de desembre de 2016.

Les dates principals d’aquest procés són les següents:

• del 7 al 18 de novembre: termini presentació de candidatures
  • del 28 de novembre al 2 de desembre: període electoral
  • 29 de novembre: eleccions dels sectors ALUMNAT i PAS
  • 30 de novembre: eleccions dels sectors PARES/MARES i PROFESSORAT

Per a més informació podeu fer un cop d’ull al calendari detallat del procés fent clic al primer enllaç. Al segon hi teniu la carta informativa que es va donar a la reunió de pares. El tercer enllaç us portarà a la pàgina web gencat.cat referent al consell escolar.