CONSTITUCIÓ DE LA MESA ESCOLES LLIURES DE VIOLÈNCIA

La setmana passa es va constituir la mesa de treball dels referents de violència zero de l’alumnat, juntament amb la persona impulsora de la igualtat al centre (la Maggi Mena) i la referent de coeducació i perspectiva de gènere del claustre (la Lupe Fernández).

Tot just és un engranatge que s’inicia, però amb moltes ganes de treballar per a una bona convivència dins del centre. Les funcions d’aquestes persones són:

• Donar suport a l’alumnat que pateix situacions de violència i acompanyar-lo a comunicar la situació que estan vivint a la persona referent de coeducació i perspectiva de gènere.
  • Vetllar perquè la difusió de la UsApps arribi a l’alumnat i sigui visible.
  • Recollir els dubtes i les qüestions en relació amb les violències que els puguin plantejar l’alumnat i traslladar-los a l’equip directiu.

Anireu tenint notícies nostres al llarg del curs!