CLOENDA DEL PROJECTE ROSSINYOL 2018-19

El divendres 17 de maig a la tarda va tenir lloc a l’OME de Palafrugell l’acte de cloenda del Projecte Rossinyol. Aquest projecte és una iniciativa de la UdG per afavorir la integració de l’alumnat nouvingut. En si consisteix en oferir als alumnes de les Aules d’Acollida dels centres que ho sol·liciten l’acompanyament d’un tutor, amb qui, a partir de trobades setmanals, donen conèixer la cultura, tradicions i maneres de fer d’aquestes terres.

Les alumnes Cheirin Rosado i Romaissae El Koumairi de 1 ESO D hi han participat en l’edició d’enguany. Elles han tingut com a tutores la Zayneb i la Maria. Ambdues coincideixen en valorar l’experiència com a molt satisfactòria! Com a mostra, penseu que l’últim dia del programa tots els participants del Projecte Rossinyol van anar a Port Aventura!