CELEBREM ELS 10 ANYS DEL SIEI-USEE!

El passat dimecres 30 de maig vam celebrar a l’institut el desè aniversari de la USEE (actualment SIEI) al Frederic Martí Carreras. Al llarg d’aquests anys han passat al voltant de 42 alumnes i en tenim molts bons records. Tots no varen poder venir però vam intentar reunir el màxim nombre d’antics alumnes.

La trobada va ser molt emotiva i entranyable gràcies a les diferents activitats que es van fer al llarg de la tarda: visualització de fotografies, cantada d’alumnes de la cançó Sense tu, jocs de coneixença i la caixa sorpresa amb tot d’objectes que han format part de les activitats que s’han anat fent al llarg dels anys. L’acte va anar acompanyat d’un bon berenar que van preparar els alumnes que aquest curs escolar formen part del SIEI.

1. Rosalia

Enhorabona per la vostra dedicació i paciència que hi heu posat durant aquest anys i per molts anys més….