CARNESTOLTES 2018

CONCURS DISFRESSA’T EL CAP

Bases del concurs

• Data: divendres 9-2-18
  • Tots el alumnes de l’aula han de portar alguna cosa al cap (barret, perruques, pentinats estranys…)
  • La disfressa ha de ser la mateixa per tots els alumnes de la classe o bé pot ser diferent però han de girar a l’entorn d’un mateix tema (per exemple: el mar, el circ…)
  • La disfressa ha d’estar feta amb materials reciclats i manualitats, preferentment

Participants, premis, jurat

• Participen totes les classes d’ESO que ho desitgin.
  • S’atorgarà un premi per Primer Cicle d’ESO, un premi per Segon Cicle d’ESO. El premi serà un suculent esmorzar que es farà a la següent hora de tutoria.
  • Faran de jurat membres de l’equip directiu i alguns delegats de 2n de Batxillerat.
  • La votació es farà el mateix dia 9 de febrer i es publicarà a la web del centre i al blog de delegats.