BASES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA ‘UN MÓN DE LECTORS’ 2019

Un altre curs, l’AMPA de l’Institut organitza el concurs de fotografia “Un món de lectors”.

A continuació us mostrem les bases del concurs:

Aquest concurs s’adreça a tots els membres de la comunitat educativa de l’Institut Frederic Martí i Carreras

1. Tema: “Un món de lectors”. La fotografia ha de mostrar persones i llibres.
  2. Les fotografies han de ser originals. En qualsevol moment, el jurat podrà demanar que es verifiqui l’autenticitat de la fotografia.
  3. Es poden presentar un màxim de 3 imatges.
  4. S’ha de guardar la imatge com a: “Vostre nom. Curs i grup. Títol foto”. Després s’ha d’enviar per correu electrònic, com a document adjunt, i amb format JPG (en un document word no) a l’adreça unmondelectors@gmail.com. A més de la fotografia, en el cos del missatge del correu electrònic també hi ha d’haver la següent informació:
    • el nom de l’alumne/a
    • el curs i grup
    • el títol de la fotografia
  5. La data màxima per enviar les fotografies és el divendres 29 de març de 2019 . Les que fotografies que s’enviïn més tard no es tindran en compte.
  6. Hi haurà una única categoria i es donaran tres premis en metàl·lic
    • Primer premi: val de 100 euros per comprar material escolar
    • Segon premi: val de 75 euros per comprar material escolar
    • Tercer premi: val de 50 euros per comprar material escolar
  7. El jurat estarà format per:
    • Un representant de l’AMPA
    • Un o dos representants dels professors
    • Un o dos representants dels delegats i/o membres del club de lectura
    • Assistirà a la deliberació del jurat un professor del centre que, amb veu i sense vot, aixecarà acta de la sessió.
  8. Totes les fotografies presentades es podran veure al blog Bibliomanies (bibliomanies.blogspot.com) a partir del dilluns 1 d’abril. Aquest mateix dia el jurat farà públic el nom dels guanyadors. El premi es podrà recollir a secretaria a partir del dimarts 2 d’abril.
  9. La participació en el present concurs implica l’acceptació d’aquestes bases.

Us animem a presentar-vos-hi a tots!