4t PREMI ESCOLAR DE REDACCIÓ EN LLENGUA ANGLESA TOM SHARPE

Cada any l’Ajuntament de Palafrugell, en col·laboració amb la Fundació Tom Sharpe, convoca els premis de redacció en anglès que porten el nom d’aquest escriptor britànic que va viure i escriure a Llafranc. Hi han participat els alumnes de quart d’ESO i primer de batxillerat de tots els centres escolars de la vila. Les guanyadores d’aquest any al nostre institut són la Martina Escolar Bassa, de 4t d’ESO i la Virginia Gómez Blanco, de 1r de batxillerat. Les redaccions havien de portar per títol “A Peculiar Customer”

Aquests són els dos textos premiats:

L’entrega dels premis es va fer a al Teatre Municipal de Palafrugell, aquest passat dimecres dia 2 de juny.

A les fotografies que us adjuntem hi tenim: a la primera, l’alumnat nominat de l’Institut; a la segona, tots els premiats dels centres educatius de Palafrugell, amb el primer tinent d’alcalde, Joan Vigas, la regidora d’ensenyament, Mònica Alcalà, la presidenta de la Fundació Tom Sharpe, Montserrat Verdaguer, i la Danielle Balfour, que va llegir les redaccions premiades. A la darrera hi tenim les alumnes guanyadores del nostre centre.

L’enhorabona a tot l’alumnat que hi ha participat, aportant la seva il·lusió, creativitat i coneixement de la llengua anglesa.