4 ESO E I F AL MATERALIA 2018

Concurs de creació d’un mosaic amb la tècnica del trencadís a càrrec dels alumnes de plàstica de 4 ESO E i F.

El passat 25 d’octubre els alumnes de 4ESO E i F de plàstica varen fer una visita a les instal·lacions de la fàbrica de materials de construcció Materalia, situada a la carretera de Verges a Torroella de Montgrí, al terme de Canet de la Tallada. Es tractava d’una sessió de formació que van fer professionals de la construcció per preparar-los per al concurs de trencadís, la tècnica de construcció utilitzada per Antoni Gaudí durant el Modernisme.

Des de l’empresa empordanesa Materalia organitzen aquest projecte amb l’objectiu d’introduir els alumnes al seu sector tot aprenent valors com el treball en equip, l’organització, la planificació, la creativitat o a donar una segona vida a coses que estan en desús com les rajoles.

Els alumnes estaran treballant en la peça que han de presentar fins el mes de maig, quan es farà la presentació i es decidiran els guanyadors del concurs.