4 ESO A L’EXPOSICIÓ “NEANDERTALS A CATALUNYA” AL MUSEU DEL SURO

Visita dels alumnes de 4t d’ESO a l’exposició “Neandertals a Catalunya” que es fa en aquest moment al Museu del Suro.

La guia, tot seguint l’exposició, ens va fer una revisió didàctica sobre la presència d’Homo neanderthalensis al món i més concretament a Catalunya, on recentment han aparegut fòssils que han fet replantejar la presència d’aquests homínids a les nostres terres. També, ens va informar sobre els coneixements actuals i ens fa adonar que la ciència sempre està en procés de construcció segons les noves tecnologies, tècniques de datació i proves genètiques que deixen obsoletes teories que es donaven per vàlides fa pocs anys.

L’exposició va agradar molt als alumnes que va acabar amb un taller que els mostrava com creaven les diferents eines segons les diferents utilitats i la tècnica d’encendre foc.