4 ALUMNES DE L’INSTITUT OBTENEN UNA DISTINCIÓ A LES PAU 2021

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova.

La Distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU. 4 alumnes de l’Institut Frederic Martí Carreras han obtingut aquesta distinció: Pau Comas, Marina Fernàndez, Georgina Gómez i Guillem Plaja. Per tant, volem felicitar-los per l’esforç, la constància i la superació durant tota l’etapa al centre, però en especial en aquests dos anys tan intensos del Batxillerat. D’aquesta manera obtenen el fruit del sacrifici, tenacitat i perseverança. Molta sort d’ara en endavant!