2 ESO AL TEATRE

Dijous passat els alumnes de segon d’ESO van assistir al Teatre Municipal de Palafrugell a un espectacle que no els va deixar indiferents. La Jordina Biosca, actriu i narradora, durant una hora els va mantenir ben atents, tot narrant i interpretant històries i en alguns casos fent actuar els mateixos alumnes, que en cap moment es van mostrar gens tímids, la qual cosa demostra la força amb què la narradora els va interpel·lar. Ella va posar els textos que s’havien de desxifrar i els mots per tal que els alumnes entressin de ple en algunes meravelloses històries, tan senzilles i impactants per fora, tan profundes i sensibles per dins.

L’espectacle ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’editorial Teide, que, a través de la seva comercial, ens ha regalat aquesta activitat.