1a TROBADA ONLINE PROJECTE INTERCENTRES AULA D’ACOLLIDA

El passat dijous 14 de març un dels grups de nois i noies de l’aula d’acollida va celebrar la I Trobada Online d’AA, que forma part de les diferents sessions virtuals dins del projecte d’intercanvi i coneixement d’altres alumnes també d’AA d’instituts del Baix Empordà, el Projecte Intercentres.

Els nois i noies que hem tingut de contrapart en aquesta 1a sessió d’intercanvi ha estat l’alumnat representant de l’Aula d’acollida de l’Institut de Palamós. En concret, hem pogut conèixer a altres estudiants, que tot i viure i estudiar a Catalunya, provenen d’altres països com Colòmbia, Perú, Marroc, Honduras, Palestina, i fins i tot, de la ciutat autònoma de Melilla.

Aquestes trobades virtuals realitzades entre l’alumnat dels diferents centres són per potenciar el treball de la llengua catalana com a vehicle de comunicació i acollida i per aquest motiu, aquesta primera sessió s’ha centrat a conèixer-se, intercanviar informació i poder compartir una estona d’emocions, il·lusions i simpatia.

Per aquesta primera trobada, el nostre alumnat ha estat durant dos mesos preparant-se, aprenent i practicant els coneixements lingüístics necessaris per poder mantenir una conversa autònoma i suficient per presentar-se i intercanviar informació amb els nous companys i companyes de l’Institut de Palamós, amb qui compartirem viatge durant dues sessions més fins que arribi el moment de la gran Trobada Intercentres el dia 10 de juny d’enguany.

Fins aviat!