1 ESO AL CIM D’ÀLIGUES

El passat dijous 31 de gener els alumnes de 1 ESO van anar d’excursió a Sant Feliu de Codines per a visitar el Cim d’Àligues, un centre especialitzat en la cria d’aus rapinyaires d’arreu del món, així com en l’educació per a la seva conservació.

Un cop allí, les sis classes de primer van poder conèixer les generalitats del bosc mediterrani tot passejant pel recinte del centre. A dins, la visita guiada als aviaris els va permetre familiaritzar-se amb les característiques més importants d’aquest gran grup d’aus, aprenent a diferenciar entre rapinyaires diürns i nocturns, i carronyaires. I cap al final del matí, el plat fort: van poder gaudir d’una espectacular exhibició de vol de varis d’aquests meravellosos ocells. Així, òlibes, gamarussos, ducs, voltors, milans, àligues, secretaris, xoriguers i falcons van fascinar amb les seves habilitats voladores a tot l’alumnat i professorat que va gaudir de la visita.