1 ESO AL CIM D’ÀLIGUES

Aquest octubre l’alumnat de 1 ESO ha anat d’excursió a Sant Feliu de Codines per a visitar el Cim d’Àligues. Aquest centre, especialitzat en la divulgació del coneixement de les aus rapinyaires, té com a objectiu aconseguir la sensibilització i el respecte cap a la natura de tots els seus visitants. Per això, els alumnes han pogut gaudir d’un itinerari a través de la zona boscosa del recinte, amb la finalitat de conèixer les generalitats del bosc mediterrani. A la vegada, se’ls ha fet una visita guiada per la zona dels aviaris en la que se’ls han explicat mil i una curiositats sobre les aus rapinyaires. Per finalitzar, han pogut gaudir d’un fantàstic espectacle amb l’exhibició de vol.