ESCOLA VERDA: VISITA A LA DEIXALLERIA I XERRADA SOBRE RECICLATGE

Aquest dilluns els alumnes d’Escoles Verdes hem visitat la deixalleria de Palafrugell.

En Sergi Travessa, de l’ajuntament ens ha fet tota mena d’explicacions sobre com hem de dur a terme el reciclatge a les nostres llars. A més ens ha explicat que reciclar té premi a Palafrugell: hi ha importants descomptes en la taxa d’escombraries per totes aquelles persones que vagin a la deixalleria i/o utilitzin un compostador a casa seva.

escoles verdes deixalleria

Per altra banda, la Marta Curquejo del Consell Comarcal del Baix Empordà ha vingut aquest dimarts per fer-nos una xerrada sobre com funciona el reciclatge al grup d’Escoles Verdes.

Ens ha explicat com es fa el reciclatge del paper, el plàstic i el vidre. Com estan dissenyats els abocadors i moltes altres coses relacionades amb el reciclatge.

Una xerrada molt profitosa que completa la visita de dilluns a la deixalleria.

escoles verdes deixalleria