SORTIDA DE 2n DE BATXIBAC A LA UAB

Divendres 27 de gener, els alumnes de 2n de batxillerat de la secció Batxibac van participar a la 3a Jornada Batxibac a la Universitat Autònoma de Barcelona que va tenir lloc a la Facultat de Lletres.

3e_journee_batxibac_uab

Els participants van poder triar entre quinze tallers diferents, agrupats en dos sessions. Tots els nostres alumnes van apuntar-se al taller “Passeig per l’eix històric de París” a la primera sessió. A la segona, la majoria van triar “L’evolució del registre familiar a la cançó francesa des de 1960” mentre que d’altres van preferir “La història de la joventut a França” o “Conèixer-se millor per aprendre millor”. Tots els alumnes va sortir molt satisfets dels tallers escollits i van rebre un diploma acreditatiu de la seva assistència a la Jornada.