Copa Cangur 2023

La setmana passada es va disputar la Copa Cangur 2023 de matemàtiques al nostre centre. En total van participar 77 alumnes repartits en 11 equips a la categoria Cadet i 63 alumnes repartits en 9 equips a la categoria Júnior. Els centres participants van ser l’Institut Fontanelles de les Borges del Camp, l’institut Priorat de Falset, l’institut Joan Guinjoan de Riudoms, l’institut Ramon Berenguer IV de Cambrils, el col·legi Cardenal Vidal i Barraquer de Cambrils i l’Institut Fonts de Glorieta d’Alcover.

El Fontanelles participava amb quatre equips, dos de la categoria Cadet i dos de la categoria Júnior. Un dels equips de la categoria Cadet va quedar tercer. Els equips de la categoria Júnior van quedar 1r i 2n classificat, és per això que anirem a la final de Catalunya.

Felicitats a tots els participants!