La setmana solidària del Fontanelles

La setmana del 12 al 16 de desembre hem realitzat la SETMANA SOLIDÀRIA que ha estat impulsada pel professorat i pels alumnes del grup classe ACD.

Hem fet una recollida de joguines, roba i material escolar gràcies a la col·laboració de les famílies i dels professionals del centre. Tot el que hem recollit anirà destinat a Càritas, una entitat que dona suport a famílies en risc d’exclusió social i que hem cregut important recolzar en aquests moments.

Aquest matí, hem fet l’entrega de tota l’aportació als responsables de Càritas de les Borges del Camp.

1. Magí Pàmies

Des de Càrites a les Borges del Camp volem agraïr sincerament la iniciativa del professorat i dels alumnes del grup classe ACD i de l’exel.lent resultat obtingut.
    Podeu estar segurs q molta gent, anònimament, us ho agrairà i molts petits podran disfrutar de les seves joguines en aquestes Festes de Nadal.
    El nostre agraïment el fem extensiu a tot l’Institut Fontanelles.