Sortida a Madrid dels alumnes de 1r de Batxillerat al desembre

El passat mes de desembre, l’alumnat de 1r de batxillerat juntament amb un professor i dues professores del nostre centre van poder gaudir, durant els dies 19 a 21, d’una merescuda sortida lúdic-pedagògica a Madrid.

Com que el temps va ser força generós -tret només d’un matí plujós- varen poder passejar pel famós barri de Lavapiés, part del barri de la Latina, Parque del Retiro, patinar sobre gel… Aquestes passejades varen anar acompanyades de les espectaculars llums i parades amb motius nadalencs i, val a dir, que no hi va faltar poder «llepar-se els dits» amb la gastronomia madrilenya.

A tot això s’hi sumen les visites al Museo del Prado i el Museo de Cera que, tot i tractar-se d’estils completament oposats, els alumnes van fer-ne una valoració molt positiva.

Ben segur que tothom podrà «somriure» amb el record d’aquesta experiència.