Canvis en la forma de comunicació i pagaments

A partir d’ara, canviarem el mitjà per qual ens comunicarem amb vosaltres (no ho farem per SMS com fins ara), i també el mitjà pel qual es realitzaran els pagaments.

Es realitzarà a través d’una aplicació de mòbil que alguns de vosaltres ja coneixereu perquè és utilitzada per algunes escoles de primària: TokApp.

Rebreu les comunicacions a través d’aquesta aplicació i podreu pagar tot el relacionat amb el centre a través d’ella (necessitareu targeta de dèbit o crèdit, com es fan en gairebé totes les compres on-line). És una aplicació gratuïta i ens permetrà facilitar molt la comunicació i les gestions entre les famílies i el centre.

Per això us demanem que descarregueu l’aplicació al mòbil quan abans millor, ja que la intenció és començar a utilitzar-lo els propers dies ja. A continuació us adjuntem les instruccions per descarregar i instal·lar l’aplicació.

Moltes gràcies

Si teniu problemes de visualització del document us adjuntem l’enllaç

1. Jordi

Bon dia, sóc pare d’una alumna de primer curs de l’ESO. Ja vam preguntar a la reunió de mares i pares per una forma alternativa al pagament de certes activitats o materials a través d’aquesta aplicació. La tutora després de consultar amb secretaria l’informen que és una forma de centralitzar certs serveis de l’escola amb les famílies. Vull mostra el meu malestar per no oferir una alternativa a aquesta forma de pagament, ja que ens trobem que hem de fer front al pagament de comissions quan, en el nostre cas, tenim un banc que no ens cobra comissions per traspàs, dins aquesta carta no veig reflectit el fet que som les famílies les que hem d’assumir les comissions ni en cap cas que existeix la possibilitat de cobrament de comissions, una aplicació que en cap cas no se’ns ha consultat si estem d’acord o no, amb això vull dir que la utilització d’aquesta aplicació és decisió del centre i no de les famílies i encara i així som les famílies les que hem de fer front a unes comissions que no s’han informat. També he de dir, que, considero se’ns hauria de donar la possibilitat de decidir si volem compartir les nostres dades bancàries amb certes aplicacions de tercers, que per altra banda no en dóna cap seguretat, i haver de deixar de fer ús dels serveis del meu banc que sí que em dóna garanties. És per això que demano que se’ns faciliti a aquelles famílies que ho contemplin una forma de pagament alternativa. Dir que entenc que des del centre es busqui les formes més adients per a la seva gestió del dia a dia, però no em sembla bé que se’ns forci a utilitzar medis de pagaments o compres (ordinadors) a través de plataformes sense donar alternatives, donant la sensació de l’obligatorietat de la utilització d’aquests mitjans. Remarcar que respecto la gestió del centre però que no comparteixo certes decisions o formes.