Serveis digitals

Dins el normal funcionament del centre hi ha una sèrie d’eines digitals importants, per als alumnes i families:

• App TokApp School: aplicació mòbil destinada a les families. A través d’aquesta app rebreu les comunicacions genèriques de l’institut (comunicacions de la direcció de l’institut, informació sobre les sortides, etc.). També rebreu l’enllaç per fer el pagament de la quota de centre, material i sortides ja que el pagament es fa amb targeta bancària a través de la pròpia aplicació). A la següent pàgina trobareu informació de com instal·lar-la al vostre telèfon mòbil. És necessari que el mòbil i l’adreça electrònica amb el que es registri correspongui amb el que heu informat a l’institut.
  • Moodle de l’institut: eina és un entorn virtual d’aprenentatge amb el qual algunes matèries a partir de 3r d’ESO utilitzen per a treballar a classe. En ella els alumnes podran trobar eines per aprendre (dossiers, simulacions, enllaços a webs, etc.) i també és la plataforma amb la qual s’entregaran les tasques avaluables. Els vostres fill/es podran accedir a través del següent enllaç. Aquesta web però també és important perquè és a través de la qual es passa llista i es posen incidències dels alumnes, i la que us permetrà conèixer aquesta informació sobre els vostres fills. Per veure aquesta informació heu d’accedir al següent enllaç. Tant com pels alumnes com per vosaltres, és important conservar l’usuari i contrasenya que us donarem al 1r curs que estigueu al centre. No canviarà durant tota la seva etapa, i la contrasenya és diferent la de les families i la dels alumnes.

També es pot entrar a directament des de la pàgina principal de la web:

Google Classroom: és l’entorn virtual d’aprenentatge que més utilitzaran els vostres fill/es a les matèries del centre. De fet a 1r i 2n d’ESO només es treballa amb aquesta plataforma. Per fer-ho rebran un e-mail propi amb domini del centre amb el qual podran accedir i treballar amb aquesta plataforma i amb altres aplicacions de google (e-mail, drive, sites, etc.). Per entrar a google classroom es pot fer a través del següent enllaç.

• Pàgina web del centre i instagram: a través d’aquestes dues eines us farem arribar informació sobre que es realitza al centre i imatges de les activitats més rellevants al centre. A la web ja us hi trobeu si llegiu això, per tant us adjuntem l’enllaç al nostre instagram.