Finalistes als Premis Talent de JUNIOR Esports!!

Com ja vam anunciar en una publicació anterior, dos grups de l’INS Federica Montseny es van presentar al concurs d’infografies de JUNIOR Esports.

Avui ens han comunicat que l’equip de Batxillerat ha passat a la final, que consistirà en la defensa de la infografia anomenada “Hàbits saludables” !!!

ENHORABONA AL GRUP!! I molts ànims en la defensa!

Joel Pesquer Boixareu
Adrián Diez Purificación
Carlos Montes Ruiz
Younnes El Bakkali Bakali
Anas El Khamal

Professor promotor:
Miguel Tello – Filosofia

MISSATGE DE L’ORGANITZACIÓ DE JUNIOR ESPORTS:

Enhorabona! La vostra infografia ha estat seleccionada entre les 10 finalistes!!

La II Edició dels Premis Talent de JUNIOR Esports està arribant a la seva fi.
Volem donar-vos les gràcies, un cop més, per participar a un dels nostres projectes educatius.

Sigui quin sigui el resultat, heu fet un súper treball i totes les persones involucrades heu d’estar més que orgulloses.

A continuació enumerarem les 10 infografies finalistes:

• Federica Montseny: Hábitos saludables
  • Colegio Sagrada Familia el Pilar: Competitividad en su justa medida
  • IES Matemàtic Vicent Caselles Costa: Salud de un gamer
  • IES Artaza Romo BHI: Hábitos saludables en el mundo gaming
  • IES La Canal: Nutrición en el Gaming
  • Escola Grevol: Cómo llevar la vida de un/a gamer
  • IES Artaza Romo BHI: Salud mundo Gaming
  • Colegio Litterator: Ergonomía en el Gaming
  • Colegio Gamo Diana: Hábitos saludables en los videojuegos
  • Colegio Santa Ana (Alcoy): Salud Gaming

Ara arriba la part més interessant… LA DEFENSA!!

La vostra infografia ja ha estat analitzada, valorada i puntuada. Però això no és tot!

Recorda que a la puntuació que heu obtingut (no la revelarem fins que finalitzi el projecte educatiu) es sumarà a la puntuació obtinguda a la defensa. És molt important que existeixi una comunicació amb fluidesa, explicant el motiu de l’elecció del tema, els objectius, la distribució del treball i l’organització del grup

Recordeu que es valorarà molt l’ordre i claredat a l’hora de defensar la vostra infografia.
Molta sort i enhorabona per arribar fins aquí!!